Zwroty i reklamacje

 

Wszystkie produkty oferowane w Sklepie Ussuri są nowe i wolne od wad. Zakupione produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją wynikającą z tytułu rękojmi za niezgodność towaru z umową, liczoną od daty wydania towaru.


Jeżeli przesłany towar nie odpowiada oczekiwaniom Zamawiającego ma on również prawo do jego wymiany lub zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.


W jaki sposób złożyć reklamację lub dokonać zwrotu.


1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki lub prześlij go do nas e-mailowo - ussuri@ussuri.pl.
W każdym przypadku wymiany lub zwrotu prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem: e-mailowo - ussuri@ussuri.pl lub telefonicznie - 600056674.


2. Zwracane lub wymieniane produkty powinny zostać przesłane na adres:

Ussuri Ochrona Przyrody Sp. z o.o.

05-840 Brwinów,

ul. Myśliwska 14

 

Do przesyłki zawierającej zwracane produkty prosimy dołączyć oryginał paragonu/faktury.

Wartość zwracanego zamówienia przekazywana będzie przelewem bankowym na podany na formularzu zwrotu rachunek bankowy.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. 

Zwrot środków za zwracane produkty nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy.


Koszty związane z wysyłką w ramach wymiany lub zwrotu towaru pokrywa Zamawiający.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl