Zwroty i reklamacje

 

Wszystkie produkty oferowane w Sklepie Ussuri są nowe i wolne od wad. Zakupione produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją wynikającą z tytułu rękojmi za niezgodność towaru z umową, liczoną od daty wydania towaru.


Jeżeli przesłany towar nie odpowiada oczekiwaniom Zamawiającego ma on również prawo do jego wymiany lub zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.


W jaki sposób złożyć reklamację lub dokonać zwrotu.


1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki lub prześlij go do nas e-mailowo - ussuri@ussuri.pl.
W każdym przypadku wymiany lub zwrotu prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem: e-mailowo - ussuri@ussuri.pl lub telefonicznie - 600056674.


2. Zwracane lub wymieniane produkty powinny zostać przesłane na adres:

Ussuri Ochrona Przyrody Sp. z o.o.

05-840 Brwinów,

ul. Myśliwska 14

 

Do przesyłki zawierającej zwracane produkty prosimy dołączyć oryginał paragonu/faktury.

Wartość zwracanego zamówienia przekazywana będzie przelewem bankowym na podany na formularzu zwrotu rachunek bankowy.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.


Koszty związane z wysyłką w ramach wymiany lub zwrotu towaru pokrywa Zamawiający.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl